SOMMARLOV

Igår drog sommarlovet igån officiellt och det firades med fest hos Anton! Men först var det fotboll och mat! Massa folk blev det tillslut och en del blackjack, som Alex för övrigt var värdelös på, så han fick en del smällar på handen. Det bästa med att vara tjej och spela med killar är att om man förlorar slår killarna inte en alls hårt, men när man vinner får man slå dem så hårt man kan! Träffade tjejerna för första gången på ett par dagar och det märktes faktiskt hur mycket jag saknat dem, kändes sjukt bra att träffa dem igen =)

Börjar jobba nästa vecka tror jag, sen vet jag inte riktigt hur länge och när det blir. Kanske inte jobbar så mycket eftersom det blev en del pengar för betygen! Allt slit lönar sig tillslut.

Sommarlovet är iallafall äntligen här men det märktes inte förrän Benne började sjunga på en liten sång som vi alltid sjöng på Mellanheden när det blev sommarlov.

Sommarlov, solen lyser skönt
Sommarlov, gräset är så grönt
Himmeln blå, vill jag nå
När jag fångas utav vinden
Sommarlov, sköna sommarlov

Havets vågor, sakta rullar in
Och jag känner
Att sommaren är min

Sommarlov, solen lyser skönt
Sommarlov, gräset är så grönt
Himmlen blå, vill jag nå
När jag fångas utav vinden
Sommarlov, sköna sommarlov


Kommentarer
Postat av: C

gummsi! det kändes underbart att träffa dig/er igen också, du är så söt. Turkiet snart ju :) myyys!

2008-06-16 @ 21:59:41
URL: http://ciccela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback