GLITTER


Igår när Vera och jag var på vår låånga shoppingrunda var Bikbok stängt. Men idag när jag och Malin tog en liten snabbis på stan var det öppet och shit vad massa festkläder de har där nu. Speciellt denna supercoola klänning! Hade varit perfekt till nyår. Men så kommer problemet, tänk om någon annan har den med? Ganska stor risk eftersom det är en vanlig affär och eftersom vi är så pass många. Hmm... Kollade inte vad den kostade för vi var bara där inne snabbt men jag kollade på en annan liknande festklänning som gick på 600:- så priset lär väl vara något liknande eller möjligen lite högre. Menmen, ska kolla lite med mamma vad hon tycker. Vill ju fortfarande egentligen ha en röd. Men en glitterklänning hade ju varit så klockren till nyår. Vi får se. Den lär väl ta slut ganska snabbt också.

Idag var det i alla fall fotboll. Arsenal-United. Vi var väl helt säkra på att Arsenal skulle förlora med tanke på alla skador och avstängningar men så blev det inte! Två mål av Nasri och Arsenal vann till slut med 2-1! Underbart!

Ikväll blir det först lite förkrök hos mig och sedan en sväng till Lilla Torg. Hade tänkt ha på mig min franstopp från Vero Moda, ett par jeans och mina stövlar. Kan väl bli helt okej, eller!? Måste duscha och vila och fixa mig nu för snart är det middag hos Alex och sedan ska jag snabbt hem hit när alla kommer.

Kommentarer
Postat av: josse =)

Snygg blogg! =)

2008-11-09 @ 15:46:16
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback