KAN MAN HA BLÅTT?

Har bestämt mig för att vara lite färgglad på nyår och då menar jag inte neonrosa eller så utan en röd eller blå klänning kanske. Har varit inne på röd ett bra tag men blått skulle kanske inte heller sitta fel. På Asos har jag hittat en superfin blå som varit en favorit länge. Tycker de har blivit lite dåliga på att få in nya snygga klänningar men det kommer väl. 525:- kostar i alla fall min favorit och den finns i både blå och svart, men skulle i så fall vilja ha den blåa. Men kan man ha en blå klänning på nyår? Jo det kanske man kan.. Sen är problemet bara om jag ska köpa den jag sett ut eller om jag ska vänta och se om det kommer in någon finare. Det är ju trots allt över en månad till nyår. Men då skulle det ju kunna vara så att jag inte hittar någon bättre och att min blå hinner ta slut. Hade ju inte varit allt för skoj. Fast då har jag i och för sig den från Gina Tricot att ha. Synd bara att 10 andra också kommer att ha den...



Älskar rosetten där bak! Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Karin

älskar den färgen!

2008-11-24 @ 16:31:18
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

du kan absolut ha den :)

2008-11-24 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback