NEVER FOREVER21

Beställde ju en massa varor tillsammans med Cicci från Forever21 för ett par dagar sen. Sedan fick jag ett mail om att man var tvungen att ringa och bekräfta sin order för att den skulle gälla. Men de hade ändå redan dragit pengarna från mitt konto.. Jag försökte ringa men kom inte fram så jag skrev ett mail istället och frågade om det inte gick att bekräfta ordern via mail men då fick jag som svar att jag både var tvungen att ringa och dessutom maila en scannad bild på mitt kreditkort där både nummer och namn syntes. Skrev då tillbaka att de bara skulle skicka våra varor eftersom de redan fått pengarna men då svarade de inte alls på ett par dagar och nu har de tagit bort ordern. JÄVLA IDIOTER! Hur kan det vara så jävla svårt att beställa grejer? Varför klyddar de till det så? Vill de inte sälja? Sarah har beställt där innan och inget sånt har hänt. Fattar ingenting! Är så jävla lack! Och om jag inte får tillbaka mina pengar, vilket jag inte fått än, vet jag inte vad jag gör!

FAN!

Kommentarer
Postat av: The City

Åh, det är så himla jobbigt med alla dessa utländska shoppingsidor som inte håller vad dom lovar.. Usch! :/

2008-09-13 @ 17:21:17
URL: http://thecity.blogg.se/
Postat av: natalie

OJ! det där lät inge bra alls, hyr mycket pengar betalade du in? och för hur mycket beställde du? jag har beställt från forever21

2008-09-18 @ 12:08:59
URL: http://natalies.se
Postat av: Emma

Hejsan!



Samma sak har precis hänt för mig. Fick du tillbaka dina pengar? Är så himla orolig att jag inte ska få tillbaka dom :(. Sen så har dom dragit pengar av mig två gånger så jag har fått betala dubbelt. tror jag måste ringa. :(. Jättesnällt om du vill svara ifall du fick tillbaka pengarna. // Emma

2008-09-29 @ 18:04:20
Postat av: Anonym

det är min mail du kan svara till :) / Emma

2008-09-29 @ 18:05:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback