SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK

I morse när jag vaknade kändes allt bra, men så när jag kom ut ur duschen började allting snurra. Det började ringa i öronen och jag blev helt varm i hela huvudet. Det kändes som att jag skulle svimma så jag var tvungen att sätta mig ner, men det hjälpte inte och jag började må illa. Fick försiktigt ta mig till ovanvåningen, ett par steg i taget, upp till mitt rum och här ligger jag nu och mår kass. Vågar inte resa mig upp med risk för att jag ska svimma.

Börjar bli lite hungrig så mamma, som stannar hemma ett tag från jobbet, får fixa något gott till mig snart. Ska ta och se Prison Break som jag inte orkade se igår. Hann däremot se Gossip Girl och shit vad bra det är! Blev så glad! Måste få någon att gå ner till Konsum också och köpa nya Frida!!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback