BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Är äntligen hemma och har fått träffa min älskling igen! Kändes som att träffas för första gången när han kom och mötte oss på Kastrup. Veckan gick lika fort som jag trodde att den skulle göra, men vi hann ändå med en del! Kom till hotellet vid 4 i söndags och gick sedan ner till stranden för att ta ett dopp. Havet var helt underbart fint och det var höga vågor i det turkosa vattnet! En perfekt strand! Poolen var inte direkt något att ha så dagarna tillbringade vi på stranden och på vårt fina lunchställe! På kvällarna drog vi in till city och hängde mest på The Doors, ett skandinaviskt ställe där turkar inte kommer in, super!! Skojsig musik och ball folk!

Träffade Malin och Jakob på stranden en dag så då var vi fyra stycken, och sen kom Cornelia förbi och fem var vi då. På Onsdagen kom Ciccela och Malin ner och så bestämde vi träff med Vippe, Ludde och Jörgen på The Doors och då var vi ett helt svenskgäng! Skitskoj!

Med tanke på att det var helt stört varmt där och att vi var tvungna att ligga ganska mycket i skuggan så har jag inte fått så mycket färg, men är ändå helt nöjd med brännan. Brände mig ett par dagar så jag kände att det inte riktigt passade att använda Hawaiian Tropic där. Hade nog bränt sönder mig då!

Tog bilder på kvällens outfit varje dag så jag tänkte lägga upp en varje dag den här veckan! Så det kommer många inlägg med kläder denna vecka. Ska dessutom lägga upp allt jag köpte i Alanya, men det får bli i nästa inlägg.



Vår finfina strand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback