JUMPER


Såg en bild i tidningen idag från filmen Jumper, såg att Rachel Bilson var med så blev lite intresserad av den. Så på lunchen var vi hemma hos Tobbe och då visade det sig att han hade filmen hemma så jag lånade den och nu sitter jag och ser den. Har nästan sett hela och jag är väldigt positivt överraskad över hur bra den är! Alex vägrade se den med mig men jag tycker verkligen att filmen är värd att se!

"David (Hayden Christensen) upptäcker vid ung ålder att han kan teleportera, han är en "jumper". Med sin nyupptäckta förmåga flyr han sin barndom och en alkoholiserad far och genom att till en början råna banker har han snart blivit hela världens playboy som solar vid pyramiderna, surfar i Fiji och åker skidor på Antarkis - allt på en och samma dag."

Kommentarer
Postat av: LinnéaBratt

Svar: Vi missade varandra precis. Vi var där 26/7 - 2/8. Hade behövt lite yngre folk där. Mest utländska familjer.

2008-08-26 @ 18:18:27
URL: http://lbratt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag såg filmen i lördags och även jag blev glatt överraskad! det va en bra film :)

2008-08-26 @ 23:57:02
URL: http://claou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback