NÅGON SAKNAR DIG

Fick nyss ett mail från Lunarstorm om att de saknar mig. Är aldrig inne där, i så fall bara när jag får dessa påminnelsemail för att göra dem glada. Kommer ihåg när jag gjorde min lunar för 7 år sedan, helt sjukt vad mycket som har hänt sedan dess. Både på lunar men också i mitt liv. Orkar inte dra hela min livshistoria så oroa er inte för det. Men lite om lunar kan man väl berätta. Jag gillade sidan mest från början när man slapp betala en massa för snygga designer och sånt, men när man kunde fixa gratis PRO så blev det lite av en grej för mig att göra en snygg presentation. Och jag låg till och med etta på gurulistan för hela Sverige ett tag. Lite nördigt men ändå något som tyder på att jag har ett intresse och kanske en liten talang för sånt.



Såhär såg min press ut fast full med citat och uttryck och saker jag tyckte om i alla olika färger. Lite allt möjligt av vad jag gillde och vissa saker fortfarande gillar. Ljungberg, Förhäxad, Rosenberg, Backstreet Boys, Princess Sparkle (OC).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback