PIERCING

Nu är jag och Cicci så himla inne på att pierca våra navlar. Enda problemet är om mitt dumma födelsemärke är i vägen. Hoppas verkligen inte det för det hade varit så kul att pierca sig. Fast så är det ju det där med läkningen också. Jag ska ju till Egypten i slutet av oktober och bada i havet och poolen och sånt. Är det någon som vet hur länge man måste vänta innan man badar i pool och sånt? Alla säger olika.



Min navel skriker efter en piercing!! Ser ni hur den ropar?

 
Om det nu går att pierca min dumma navel så är frågan vad för piercing man ska ha. Tänkte ta en med både en stor och en lite sten, men vilken färg? Antagligen lättast med en helt vit, men så har Malin en svart som är superfin. Eller röd?

Kommentarer
Postat av: C

jag kommer nog ta svart, men malin sa att det lätt ser lite dumt ut när man är vit och blek sen... men det är så fint haha :) MÅNDAG fannsan, oooh

2008-08-27 @ 21:35:55
Postat av: Claudia

E det pircingar som du vet var man kan köpa? för den röda rolen va lite små tuff tycker jag :) hihi

2008-08-27 @ 21:37:12
URL: http://claou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback