Betygspengarna kom till användning

REAn är ju i full gång och jag har ju glömt att lägga upp mina underbara inköp!! Har tyvärr inte hunnit fota allt men jag har hittat en del bilder! Har hittat så himla mycket men ändå inte spenderat alla mina betygspengar från mormor!

Det blev en liten blå väska från Complement med en liten matchande börs på Åhléns. En kofta från Vero Moda, en kort 365 Sunshine tröja på MQ. Ett par undebrara Killahjeans på Denim for girls och en blommig klänning på Gina Tricot, som jag hade på midsommar. Allt detta för mindre än 1500 kr! Fick dessutom veta att jag inte får några betygspengar av mamma och pappa utan att de betalar min resa till Alanya i augusti istället! Ännu bättre ju!





Dessutom hittade Alex en supersnygg Ralph Laurentröja på Marty.

Glömde ju en grej, beställde min Koola Annaväska på Breeze, ÄNTLIGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback