UGGSEN ÄR PÅVÄG


Classic Tall 5815 Chestnut UGG BootsVar inne och kollade var mitt paket med UGGsen var just nu och idag så landade de i Sverige så nu dröjer det nog inte så länge innan jag får mina älskade UGGs! Kanske lite varmt än att börja använda dem, men de är ju definitivt ett par mys-när-det-är-lite-halvkallt-skor. Lägger upp bilder så fort jag får dem.

Sitter hemma hos Alex nu och skriver och eftersom han spillde juice över sitt tangentbord imorse så är det väldigt trögt att skriva. Inte alls okej att göra så med ett tangentbord som kostar hur mycket som helst. 

Lyckades hamna på Blogg.se idag igen! SUPERKUL! Tack återigen Karin.

Kommentarer
Postat av: Nitania

Vill du vinna en GOODIEBAG VÄRD 2500 KRONOR? Delta i tävlingen på min blogg! http://nitania.blogg.se/2008/october/tavling-goodiebag-vard-2500-kronor.html

2008-10-10 @ 11:17:55
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback