GLASS I STORA LASS!!!

Cyklade precis ner till Malmborgs för att undersöka deras utbud av Lilla Glassfabriken-glass. Till min stora besvikelse hade de inte den vanliga pannacottan utan en med hallongojs i, men den kanske är god ändå. Förutom den blev det även mina personliga favoriter Rocky Road och Hallonsorbet, det finns ingen godare glass än dem! Så nu ska jag och Alex ha det mysigt med massa glass och film och sedan gå och lägga oss tidigt för att vara pigga inför ett evighetsprov imorgon.

image65
Mumsfilibabba!

Kommentarer
Postat av: Linn

ååh, vad gott det såg ut

2008-04-05 @ 12:55:54
URL: http://jaaml.blogg.se
Postat av: Man & Mode

Hallå där! Jag skulle bara tipsa dig om en tävling som jag lagt upp på min blogg som du kanske skulle vara intresserad av? Det handlar om 500 spänn i presentkort! Ha en fortsatt bra söndag! :)

2008-04-06 @ 16:56:38
URL: http://manochmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback