ENSAM

Nu har Alex åkt med sina vänner till BratBåstad för att ha en superrolig killhelg, jippi! Som tur är så har jag underbara vänner som tar hand om mig när jag blir lämnad ensam. Tack mina persikor, som C brukar säga =) Ska i alla fall ha en supermysig helg hemma med V och C. Ikväll blir det kanske Hipp och imorgon Mamma Mia!! Superskoj! Om allt sedan går som planerat och Alex inte ändrar sig som han brukar så ska jag upp till Båstad på söndag och sedan vidare till Blekinge. OM allt nu går som planerat, vilket det inte brukar..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh vad skoj. Jag älskade Sex and the city filmen, vad tyckte du om den? Ska du göra något kul idag? :)

2008-07-12 @ 13:39:01
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback