FAVOURITE BRANDS

Har kommit fram till att när jag letar kläder kollar jag bara på de märken jag gillar, men det kanske man gör. Har i alla fall ett par märken som jag gillar lite extra. I jeans är det nästan alltid Killah eller Miss Sixty som gäller, tror knappt att jag har några andra jeans. Har alltid gillat Miss Sixty mest, men de töjer ju sig så jäkla mycket och när jag för ett par månader sedan köpte ett par Killahjeans som inte töjde sig ett dugg fastnade jag för dem, så nu är det Killah som gäller! När det handlar om vardagsskor är Lacoste en klar favorit och sportsskor ska alltid vara Nike. Har under denna sommaren ändrat bikinismak lite och gått från Roxy till Vitamin A, men Roxy kommer jag ju ändå alltid att älska. Underkläder köps alltid på H&M och övriga vardagsplagg inhandlas helst på GinaTricot och MQ. Nyligen han jag också hittat ett superhet märke som heter GoodLifeDesign som gör världens coolaste t-shirts. På sminkavdelningen är det L'oréal som gäller till mascara och foundation, men när det gäller ögonskuggor är Make Up Store ett självklart val och läppglans ska vara Lancôme eller Dior.

Har ni några speciella favoritmärken och i så fall vilka? Kanske har några bra tips!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback