HEMMA

Kom nyss hem från Blekinge. Har varit en underbar vecka med min älskling. Åkte upp till Båstad i söndags och sedan körde jag, Alex, Oscar och Bobo vidare till Blekinge. På vägen blev det ett stopp i Vinslöv där vi var på studiebesök på bangolfen, haha. Sedan åkte vi vidare till Skärserås där Alexs pappas familj har sitt slott! Vi bodde som vanligt i lillstugan som är supermysig och ligger precis nere vid deras egen sjö! Även fast det inte var speciellt varmt blev det ett par fiskturer med båten och ett dopp så att jag fick inviga min bikini! Förutom en tur in till Karlshamn blev det en safarirunda på Eriksberg där vi såg massor av fina djur! Jag fick också prova på att skjuta lerduvor, skitläskigt!

Till min stora förtjusning har jag dessutom lyckats låta bli att riva på naglarna så nu har jag superlånga, fina naglar som pryds med en hemmagjord fransk manikyr!

Mamma och pappa kom hem från Prag i tisdags och hade med sig två plagg från Roxy!! En t-shirt och ett linne, asfina! Axel fick två par Billabong shorts som jag defInitivt kommer att låna och jag fick äntligen träffa min lilla vovve igen, som nu är utan sin söta lilla lugg.

Ikväll blir det Mamma Mia igen med Alex och sen ska jag försöka lägga in en massa bilder från Skärserås så att ni får se hur vackert där är! Men kan ju börja med att lägga upp en bild på mitt senaste inköp, nämligen SEX AND THE CITY BOXEN!!!!!! Mamma kom hit precis och frågade om man kunde köpa den och 1 minut senare var den beställd!!! Och mamma betalar allt!! Kan ju inte bli bättre!!!!!





Kommentarer
Postat av: C

låter som en underbar vecka gumman:) Vi såg mamma mia igår också, sjuuukt bra! Sex and the cityboxen är nog det smartaste köpet du gjort nånsin:D kan ni komma nästa fredag? <3

2008-07-17 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback