PRYLFEBER!



Mobilen dör, iPoden ligger undanslängd, playstationet används väl ibland med singstar och de andra två vet jag inte ens var de är. Har dessutom glömt att lägga in min trasiga kamera som ska skickas till Solna på reparation någon dag. Vill inget hellre än att bara kasta ut skiten och välkomna in de nya prylarna! Tänk att ha en alldeles egen ny fin iPhone och ett Nintendo Wii att leka med hela dagarna, helt underbart! Ska fixa en iPhone så fort man slipper Telia och Wii får vi se om, känns kanske lite onödigt, men det hade ju varit skoj. Har ju fortfarande väldigt stor nytta av mitt älskade Nintendo DS som används flitigt här på jobbet!

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, vad tycker du om dagens outfit?

2008-07-03 @ 15:15:09
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: marie

jag tror att iphone är väldigt överskattad!

Postat av: Madeleine

Wii är jätteroligt =)

2008-07-03 @ 15:25:06
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: lol

skojar du? asså varför e du så HA GALEN? tänk på dem som inte ens kan ha en playstation va? bortskämd, det är vad du är lilla flicka.. mycket bortskämd

2008-07-05 @ 01:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback