ALANYA HERE WE COME!

Äntligen är resan betald och helt besämd! Blev lite orolig i fredags när jag fick reda på att den skulle vara betald senast den 21 juni, men det ordnade sig! Åker den 3:e augusti och det ska bli så himlans underbart! Bara vi tjejer och vi kommer ha så fruktansvärt kul! Det är tydligen massa folk som ska dit då också så det kommer bli asball! Längtar hemskt mycket, speciellt nu när vädret är piss. Kommer bli så extremt varmt där att vi kommer dö, lite synd att det är så galet men det får vi klara! Även fast resan inte var såå himla dyr, typ 4600kr, så känns det skönt att mamsen och papsen betalar! Ska bara samla ihop lite fickpengar så löser det sig! 4600 tyckte inte jag alls var dyrt för halvpension på ett 4-stjärnigt hotell typ 20m från den finaste stranden! Helt underbart!



WERA, SNART ÅKER VI!

Kommentarer
Postat av: vera

jaa! UNDERBART!! :D

2008-06-22 @ 18:55:23
Postat av: Helena

Va bra! För jag var lite skeptiskt till hur den skulle sitta. Men om du säger att den sitter snyggt så tror jag dig =)



Jag vill också åka på solsemeter!!!!

Kanske man ska ta en sista minuten någonstans =P



Ha en bra kväll!

Kram

2008-06-22 @ 19:55:24
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Jonnee

låter skönt :)

2008-06-23 @ 12:50:20
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback