EM 2008


EM är i full gång och matcherna blir bara bättre och bättre. Hälften av lagen har spelat nu och matcherna har väl gått som tidigare räknat. Imorgon är det "Dödens grupp", som de precis kallade den på TV, men matcherna missar jag tyvärr, trots att jag tänkt se alla matcher, men det är inte hela världen för jag ska på Procivitas konsert på Palladium. Frida ska sjunga och jag, Jaqe och Renas ska dit och se henne! Ska bli skitskoj! De ska sjunga We are the world, som vi sjöng både i 6an och 9an och jag kommer säkert att storböla. Sedan är det Sverige på onsdag och så spännande det ska bli. Tror egentligen inte att Sverige går vidare, men man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback