JOBBAR

Dag1
Klockan är strax efter ni och jag sitter på mammas jobb, världens underbarste kontor och jag har fått mitt eget skrivbord t.o.m! Är helt död och tack och lov jobbar jag bara till två idag för då ska jag iväg och kolla mitt födelsemärke! Hade aldrig orkat jobba till 4-5 idag, aldrig! Skulle mycket hellre ligga hemma och sova nu i min stora säng! 

Dag2
Nu sitter jag vid mitt skrivbord igen, har precis suttit och strukit över massa papper med överstrykningspenna! Ganska tung natt, sov hos Alex för att vi skulle hjälpas åt med lille Nani och han var busig som vanligt. Och just det, sen nu i morse körde min prins mig hit, FÖR HAN FICK KÖRKORT IGÅR!!!! Så himla kul för honom, och mig!

Det går riktigt segt nu, sitter bara och skriver in siffror i excel! Är snart på rad 400. Kommer typ sluta på 600... Det tar en evighet!

Gick och kollade lite i affärer på lunchrasten och då hittade jag ett par superfina skor på Nilson! Så nu sitter jag på kontoret igen med mina nya skor på mig. Nu kanske arbetet går lite lättare i alla fall. Fick dessutom nyss reda på att lönen ligger på min 100kr/timmen vilket är helt underbart!

Äntligen är dagen över! Har jobbat i sju timmar och är helt slut! Ska hem och sova nu så jag orkar med fotbollen ikväll!

Dag3
Idag har jag varit så flitig att jag inte hunnit skriva någonting.

Dag4
Den här dagen har varit lika seg som de andra, förutom att jag köpte en väska på Åhlens idag på luchen och hämtade ut min ring, äntligen! Det blev en likadan väska som den blåa jag köpte för ett tag sedan fast nu i grön och ringen var inte alls snygg i röd så det blev en med vitt guld och en ljusgrön sten som heter peridot.

Dag5
Glömde skriva igår, men det var väl för att jag jobbade så hårt antar jag.

Dag6
Bara jag och mamma på kontoret idag, har jobbat som en galning. Har 1,5 år med Alex idag och det firades på McDonalds, JIPPI! Det blev ändå en mysig lunch i parken tillsammans.. Köpte ett blått nagellack på Åhléns för att matcha mitt skärp till på fredag och ett armband och ett par örhänge på H&M! Måste sluta shoppa nu, folk blir lacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback