Kvällens sista?

Oj vad massa inlägg det har blivit idag och jag kan inte lova att detta är det sista. Blir väl så när man ligger hemma sjuk och kollar på serier och filmer. Klockan är redan 10 och jag har inte gjort annat än legat i soffan framför TVn hela dagen. Såg sista Förhäxadavsnittet innan, shit vad jag har saknat det programmet, måste verkligen plocka fram boxarna och börja se det igen. Hade glömt hur mycket jag älskade The Charmed Ones. Om jag inte är frisk imorgon så blir det nog ett Förhäxadmaraton som på den gamla goda tiden. Råttan är också lite nere, har väl ätit något konstigt. Hon ligger här bredvid och gosar, mysigare än vanligt är hon! Ganska skönt faktiskt, men ser fram emot att göra något imorgon för det blir lätt lite långtråkigt. Nu i veckan är det dags att börja jobba, på tisdag närmare bestämt. Ska dessutom gå och undersöka mitt födelsemärke så att jag kan ta bort det, lite läskigt men är det som förra gången så är det ingen fara.

Har börjat fundera lite på en tatuering.. Mamma och pappa har ju ingen talan längre nu när jag är 18, men de är väl inte helt glada. Har redan funderat ut en bild. Sofia kommer älska den, men hon är nog den enda. Sen är bara frågan var man ska ha den? Tänkte ha en liten någonstans, men var?

Och för er som inte vet så är det en treenighetssymbol som är med i Förhäxad och representerar de tre systrarna. Ganska löjligt kanske ni tycker men det tycker inte jag. Symbolen utanför Förhäxad representerar Fadern, Sonen och den Helige anden och de genomgående linjerna representerar en varelse i tre separata men likadana delar. Lite klyddigt men ändå coolt.

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Tack vad söt du är! Jag tycker också om typsnittet! Ett litet problem bara: jag kommer inte ihåg vilket det är!

Så tyvärr kan jag inte "avslöja" :D

2008-06-22 @ 22:17:54
URL: http://onemoretry.blogg.se/
Postat av: c,

Vill du tjäna pengar på din blogg?

Läs mer här: http://millathebest.blogg.se/2008/june/tjana-pengar-pa-din-blogghemsida.html

2008-06-22 @ 22:32:21
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback