MIDSOMMAR

Igår var det midsommar och det skulle firas! Töserna kom vid 6 och då var det matlagning som gällde! All tänkbar midsommarmat skulle det bli! Middagen serverades ute i trädgården för att få extra fina bilder, haha. Maten var supergod och sällskapet ännu bättre! Efter middagen varvade vi ner med lite singstar och tjejsnack innan vi proppade i oss ännu mer, nämnligen glass och jordgubbar, men detta fick bli inomhus eftersom det blev för kallt för våra bara sommarben.



Temat för kvällen vara glada miner och det bjöds det på ordentligt!



Vid halv 10 bar det av till Jesper där det var massa trevligt folk! Efter massa sång och dans blev den ändå dags för mig att träffa min lille pojk så han hämtade upp mig och så stack vi hem till Oscar.



Hos Oscar blev det kortspel och öllekar med ett par fulla amerikanare!

Avslutningsvis hamnade vi hos Anton där det blev lite efterchill innan vi tillslut kom hem till Alex där Kristoffer låst oss ute! Som tur var var en av dörrarna på baksidan öppna så vi behövde inte sova ute!

Kvällen var över förväntan, men nu ett dygn senare har jag feber och hosta och mår inte helt prima. Så ikväll blir det chillkväll med fotboll tillsammans med Alex och Oscar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback