SEX AND THE CITY

Idag har den premiär! Och jag skulle ha gått och sett den med tjejgänget, men min klant till pojkvän sa att vi skulle till Båstad och fira midsommar så jag köpte ingen biljett. Så nu sitter jag här hemma och glor på fotboll med två bettinggalna killar. Hade mycket hellre varit där med er nu tjejer! Måste verkligen se filmen! Antingen blir det med Malin på bio eller hemma vid datorn. Måste nästan se den på bio. Hoppas i alla fall att den är superbra, den har ju fått bra recenssioner. Har inte direkt följt serien och inte sett speciellt många avsnitt men har sett tillräckligt för att veta hur bra det är. Jag säger som Benne, serien har ju allt man behöver, kärlek, sex och relationer! Haha, längtar i alla fall tills jag ska se den, hoppas det blir snart. Till och med mamsen ska gå och se den med sina vänner så jag bara måste se den!



Kommentarer
Postat av: Fashioninlife

ska se den imorgon :)

2008-06-21 @ 22:11:32
URL: http://fashioninlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback