Äntligen helg

Äntligen är helgen här och det enda jag ska göra är att chilla. Ikväll blir det myskväll hemma hos Alex och imorgon ska alla bort utom jag så då blir det antagligen chillkväll ensam, kan vara ganska skönt ibland faktiskt. Alex ska till Baske och träffa Bobo, Wera ska på 18årsfest och Cicci ska ta hand om sina 08-or.

Men imorgonförmiddag är det fotboll som gäller, först spelar Alex med Hyllie IK och sen är det Arsenal-Bolton, en match som måste vinnas till varje pris.

Mamma och pappa ska ha gäster imorgonkväll så det blir antagligen mumsig mat, men sen kommer jag att hålla mig undan. Chilla på rummet med den nyligen nedladdade "27 dresses" som verkar hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

SKönt med helg!

2008-03-28 @ 21:44:08
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback