GINA FINA

Gina Tricot har äntligen fått in den superfina klänningen i sortimentet! Men såklart så är den redan slut i min storlek! Man skulle varit en 32a eller kanske till och med en 42a. Så himla störigt att vara 36a som alla andra tjejer med samma smak i min ålder. Inte alls okej. Ska i alla fall upp till stan idag och kolla om den finns där. Annars får jag gå och kolla på glitterklänningen på Bikbok.

Hemskt fin är i alla fall klänningen på Gina. Älskar ryggen! Sen är bara frågan vilken färg... Svart känns mer praktiskt eftersom min bränna från Egypten håller på att försvinna och jag vill ju inte smälta ihop med den rosa färgen. Inte alls snyggt.



Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Karin

mm den är superfin!!

2008-11-13 @ 11:25:44
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Angelica

SJUKT fin! vill ha!!

2008-11-13 @ 12:01:58
URL: http://angelicalindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback