OMEDVETEN BLOGGPAUS

Inte mycket bloggande på sista tiden. Har haft alldeles för mycket annat att göra. Ska bli bättring! Idag är det Singstar i skolan med en massa ABBAlåtar, får inte glömma att ta med Playstationet! Sedan ska jag modella för Q-shirt och deras supersnygga t-shirts! Skitskoj! Snackade nyss med mamma om en iPhone och nu känns det som att vi äntligen är överens! En vit 16GB med iMiniabonnemanget får det bli. Sen får jag se om jag köper till fria sms och sånt sen. Och på tal om Applesaker så ska Alex få sin Macbook idag. Hans dator kraschade ju för ett par dagar sedan så nu ska han äntligen få en ny!

Och lilla Anna fyller 10 år idag så ikväll ska vi fira henne! Var med och sjöng för henne imorse och hon fick en massa fint! Speciellt Parisresan! Inte alls avundsjuk..

Alex är och spelar tennis på Bellevuestadion och jag har sovmorgon så därför kan jag passa på att blogga lite nu. Har tagit ett par Dagens Outfitbilder i veckan men får lägga upp dem till helgen istället. Vet knappt var min kamera är nu. Men just det, den ska ju också med till skolan! Får inte glömma den heller. Först är det evighetsmatte idag, sedan digital bild, där jag faktiskt skulle kunna blogga lite, och sedan är det Singstar som gäller! Ska försöka att ropa ut det i högtalarna på skolan så att alla kommer dit!

Matten börjar 10 i 10 så jag kan fortfarande ta det lugnt och SE ONE TREE HILL! Måste tanka det genast! Mer bloggande sen alltså..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback