EN RH?


Nu har det väl ändå gått för långt. Nu kommer det en trosa som inte bara lyfter rumpan men som dessutom håller in mage och lår. Läste precis artikeln på Aftonbladet och de hade en dessutom en omröstning. 1/3 svarade Ja gärna, 1/3 svarade Nej det är under min värdighet och 1/3 svarade Nej jag har en perfekt rumpa. Vet inte riktigt vad jag själv skulle svara. Har världens största rumpa så jag beghöver ju verkligen inte någon RH men min rumpa är ju inte perfekt så det svaret passade inte heller in. Varför finns där inget alternativ som lyder, Nej, min rumpa är redan enorm? Men om man nu är så desperat efter en snyggare rumpa så får man lägga ut nästan 500 spänn för det är just det en RH kostar.

Vad tycker ni, hiss eller diss på RH-trosan?



(aftonbladet.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback