NATTINUFSAN

Kom nyss hem från Turning Torso. Fotbollen gick väl helt okej och eftersom Alex vann 500 spänn så var väl resultatet inte helt värdelöst. Försökte ta några bilder men det var alldeles för mörk för min lilla kamera. Men ett par blev de. Ska lägga mig nu, är så himla förkyld så jag måste vila upp mig lite! Ska se ett par One Tree Hillavsnitt till innan jag somnar bara. Har sett 12 avsnitt idag, har inte gjort något annat. Imorgon är det svenska som gäller för vi har uppsats på måndag, fruktansvärt segt.. Hatar uppsatser. Menmen det är bara att bita ihop för om exakt två veckor är vi i Egypten och badar och solar! Ska bli så hiiimla skönt!




Nattinufsan på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 00:46:20
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback