SNART BÄR DET AV

Om lite mer än 12 timmar lyfter vårt plan till Sharm El Sheikh. Ska bli helt underbart skönt att komma ifrån regn och rusk och istället njuta av värme, sol och en massa bad. Ska ha med mig datorn för de lär väl ha internet på rummet och jag har fixat en massa filmer som ska ses där, vare sig Alex vill det eller ej. Har börjat packa lite nu och vet inte alls vad jag ska ha med mig. Känns som hela garderoben kommer packas ner. Har i alla fall lyckats fixa familjens största väska så att jag kan ha med mig massor. Kändes sjukt konstigt att plocka fram bikinis och sommarkläder igen men gud vad kul det ska bli att vara lite färgglad och lättklädd igen.

Kom nyss hem från en fiktur på stan med Frida och Emelie. En mysig fika med massa skvaller och gamla minnen. Supertrevligt. Dessutom så ska Emelie åka till Kanarieöarna imorgon så vi ses på Kastrup. Frida köpte på sig en massa grejer på stan som vanligt, en mössa, en tröja, en kräm och en massa klämmor. Själv hittade jag två par supersöta trosor.



De första är superröda så fattar inte varför de ser rosa ut och de andra är lite julgransgröna.
Sockersött nu när det snart är jul.

Måste ta tag i mitt packande nu för jag har ju inte hur mycket tid på mig som helst. Halv 9 ska vi tjejer ses uppe i stan för att gå och se HSM3. Ska bli skitskoj! Har suttit och lyssnat igenom låtarna lite idag och visst är de bra!! Sedan blir det nog en sväng till Stippes för att säga hejdå till Ciccela en sista gång och kanske få sig lite mat i magen.

Blir nog inget mer bloggande idag. Kanske när jag kommer hem från bion för jag måste tanka Idol ikväll. Vill ju inte missa när idolerna sjunger ABBAlåtar. Ska bli skitkul att se, kanske ikväll eller någon gång nu i veckan. Skitbra att ha datorn med sig.

MÅÅSTE PACKA NU!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg?

vad tyckte du om att LouLou åkte ut i Idol igår?

2008-10-25 @ 12:16:25
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

jag blir så avundsjuk på dig just nu



har länkat dig i min blogg

2008-10-27 @ 10:37:58
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback