TRÖTT TORSDAG

Kom nyss hem från skolan. Hade prov i Internationell Ekonomi idag och det gick väl bra förutom att jag klantade till det på en fråga. Men skitsamma, det blir väl MVG ändå, precis som för resten av klassen. Var hos syon idag och skrev på en lapp om att jag hoppar av italienskan så nu har jag inte prov imorgon, helt underbart. Mitt schema blev också helt perfekt nu när jag blir av med de två evighetslektionerna i italienska. Har numera sovmorgon måndag, tisdag, onsdag och fredag och nästa termin även på torsdagar och jag slutar tidigt måndag, onsdag, torsdag och fredag. Kan det bli bättre?

Idag är det bara ta det lugnt som gäller. Ska se Gossip Girl, Prison Break och Heroes från i tisdags och sedan är det One Tree Hill som gäller. Kan behöva räkna en del matte också. Hade ett litet test idag i skolan och det gick väl inte allt för bra. Prov nästa vecka så det blir en hel del pluggande i helgen.

Fick ju min kamera i förrgår så jag har börjat leka lite med den. Tog ett par roliga bilder igår på mitt öga och lekte runt lite i Photoshop. Och så nu idag tog ett par söta bilder på Råttan.



 


Sjukt läskig men den blev ändå rätt häftig.


Min lilla Råtta ligger och solar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback