VARMA HÄLSNINGAR

Eller inte direkt varma. Sitter och fryser i receptionen. Det enda stället med både internet och laddaruttag. Killarna är och spelar tennis så jag tänkte att jag skulle passa på att skriva lite. Har dock inte hunnit lägga in några bilder, men shit vad fint här är! Tänkte att jag skulle vara duktiga flickvännen, systern och kusinen genom att ladda ner Boston Tea Party, One Tree Hill och Prison Break, men när man tankar i 25kb/s och internet kostar 50/halvtimmen känns det ganska hopplöst.

Har i alla fall solat och snorklat som en galning hittills och har bränt mig något fruktansvärt i ansiktet! Inta alls okej. Men  det lägger väl sig förhoppningsvis så att jag får en supersnygg bränna sen.

Araberna är som vanligt, flörtar, hjälper till övermycket och tittar sådär läskigt på en, men det är väl något man får ta när man kommer i långt blont hår. Klockan är typ halv 4 här nu så det dröjer ett tag till maten som förövrigt är skitgod! Massa pizzor blir det varje dag! Inte alls okej för figuren. Men är man på semester så är man!

Har inte lyckats hitta Nemo än men Doris har jag sett. Ska nog på en båttur i slutet av veckan och där kommer vi garanterat att hitta vår lilla Nemo så jag får väl vänta tills dess.

Men juust det jag glömde ju att berätta om High School Musical 3! Den var helt undebrart bra! Satt och log genom hela filmen, eller nästan, inte när jag grät! En supergullig film som verkligen passar in nu när man går sista året på gymnasiet. Verkligen en måstefilm!

Mitt internet tar slut om ett par minuter och jag har en känsla av att det kommer ta en evighet för inlägget att komma fram så det är lika bra att jag avslutar nu. Ha det så bra där hemma så ses vi snart!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback