INGEN BLOGGLUST

Är sjukt trött på att blogga för tillfället. Känns så svårt att skriva när man inte har någon kamera till bilder och inga pengar till nya inköp. Vet inte riktigt annars vad jag ska skriva om.. Borde kanske skriva om allt annat som händer och visst har jag saker att skriva om. Hade en superrolig kväll igår på Veras och Claras 18årsfest men ingen kamera så kan inte lägga upp några bilder. Och jag hade en supersöt mysoutfit på mig idag som jag inte heller kan visa. Supertråkigt. Tar nog en bloggpaus nu ett par dagar, eller kanske inte riktigt en paus men ett litet nedtrappande. Inte så många inlägg om dagen. Kommer ha så mycket mer att skriva om sedan då. Ska gå och se lite Heroes nu och sedan sova. Nattinufsan

Kommentarer
Postat av: Sessan

Kika in i min blogg om min nuvarande tävling är någt för just dig? Puss & Kram

2008-09-08 @ 15:50:07
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback