MONKI ME

Tog en liten sväng på stan idag efter skolan. Hittade nämligen 116 Lira i kassaskåpet som jag glömt att växla tillbaka! Så jag gick till Forex för att växla tillbaka dem och fick 600kr!! Sedan skulle jag ju gå och kolla på den där WESCtröjan och på några av de där Monkigrejerna och på Åhlens hittade jag WESCtröjan. Jag provade både den och en annan vanlig ziphood och jag blev så besviken! Den långa tröjan var både i äckligt material och var inte alls speciellt snygg! Ziphooden var i och för sig snygg men inte alls värd sitt pris. Så efter ett dåligt besök på Åhlens bar det av till Monki! Och där var den, den grå tröjan. Supermysig och väldigt konstig! Vet inte om den är så vidare snygg men jag gillar den skarpt! Kostade dessutom bara 350kr vilket är mindre än hälften av vad de andra två tröjorna kostade var för sig. Så en Monkitröja blev det för mig idag !


Superstor mysig luva och ett bra gosmaterial!
Så jag är helnöjd!


Kommentarer
Postat av: C

vad fin den är :) myyyströja!

2008-09-01 @ 15:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback