SÄSONGSPREMIÄRER

Shit vad många serier som drar igång denna veckan!! Idol idag här i Sverige och Gossip Girl och Prison Break i USA! Vet inte hur jag ska hinna med att se alla avsnitt. Och absolut inte sen heller när Heroes drar igång! Lost får vi däremot vänta med till i januari.. Massa favoritserier har jag men jag får inte glömma de gamla godingarna Förhäxad, Vänner och Sex and the City. Min absoluta favorit måste nog vara Förhäxad, en helt underbar serie.


Gossip Girlgänget


Prison Breakstjärnorna.

Vilken är er favoritserie?

Kommentarer
Postat av: nicole,

mina favorit serier är ehm... prson break, gossip girl, sex and the city och ugly betty <:D

2008-09-03 @ 21:20:57
URL: http://nickorv.blogg.se/
Postat av: emelie

vänner, förhäxad och sex and the city, haha du och jag har väldigt lik smak när det gäller tvserier! Sjukt fin och bra blogg dessutom :) kramar

2008-09-07 @ 20:52:36
URL: http://egrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback